Карта сайту > Головна> Попередні заходи> Відбувся V Щорічний осінній форум ААУ на тему: «Формула успіху юридичного бізнесу»

Відбувся V Щорічний осінній форум ААУ на тему: «Формула успіху юридичного бізнесу»

Відбувся V Щорічний осінній форум ААУ на тему: «Формула успіху юридичного бізнесу»

 

18 вересня 2015 року в конференц-залі готелю «Русь» відбувся V Щорічний осінній форум ААУ «Адвокатура України «Київські дзвони» на тему «Формула успіху юридичного бізнесу».

Захід відкрила Голова оргкомітету заходу - Ольга Дмитрієва, адвокат, керуючий партнер ЮФ «Дмитрієва та Партнери», Голова наглядової ради Асоціації адвокатів України. Пані Ольга привітала учасників, звернула увагу на важливість заходу, його відмінність від інших форумів ААУ, яка полягає в темі та нових спікерах, більшість з яких не є представниками юридичної спільноти, але є професіоналами в сфері розвитку бізнесу. Також виступила з вітальною промовою Голова ради адвокатів міста Києва Інна Рафальська.

Перша сесія форуму була присвячена темі: «Розвиток юридичного бізнесу, або довгий шлях до клієнта». Модератором першої сесії виступив адвокат, Старший партнер АО «Смирнов, Тарасевич та партнери» Тарасевич Сергій, який наголосив на важливості таких заходів, які присвячені темі просування юридичних послуг та надав слово першому доповідачу Форуму – Ірині Химчак, керівнику відділу маркетингу та розвитку бізнесу ЮФ «Sayenko Kharenko».

  Пані Ірина виступила із доповіддю «Не маркетингом єдиним: що і хто потрібен для успішного розвитку юридичного бізнесу». У своєму виступі Ірина Химчак звернула увагу, що поєднання HR з маркетингом приведе до посилення як фірми серед клієнтів, так і бренду роботодавця, що сприятиме полегшенню управління юридичного бізнесу. Закликала до необхідності вивчення досвіду, який вже є на ринку для економії часу та відкриття можливості створити щось нове, інноваційне, і тим самим здобути конкурентну перевагу.

Далі виступила Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу ЮФ «Астерс» з доповіддю на тему: «Складові репутації юридичної фірми». Пані Вікторія акцентувала увагу присутніх на важливості піару, як складової репутації юридичної фірми, так як «Піар – це побудова та управління репутацією». «Якщо ви щось зробили і про це ніхто не дізнався, це означає, що ви нічого не зробили», - наголосила Вікторія Єсауленко. Пані Вікторія розповіла як правильно реагувати на ситуацію, яка може вплинути на репутацію, та у яких випадках взагалі не треба цього робити.

Виконавчий директор ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» Клавдія Шевелюк продовжила сесію доповіддю на тему: «Поєднання корпоративних і персональних цінностей заради сталого розвитку бізнесу». Прийняв, що команда - це так звана корпоративна мозаїка, треба усвідомити, що інструменти управління персоналом повинні бути персоналізовані на базі цінностей і життєвих цілей співробітників  - наголосила пані Клавдія. Виконавчий директор ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» розповіла про те, як можна управляти талантами та знаннями колег для розвитку корпоративного духу компанії і еволюції корпоративної культури. (Презентація)
  
  Завершив першу сесію своїм неординарним виступом найкращій тренер з мовно-голосової практики СНД, доцент кафедри менеджменту шоу-бізнесу КНУ культури і мистецтв, кандидат мистецтвознавства (Ph.D.) пан Андрій Бурлуцький. Майстер-клас з ораторських технік «показав», що для розвитку іміджу, індивідуальності, публічних виступів необхідно бути більш розкутими та відкритими.

Друга сесія форуму була присвячена темі: «Маркетингові інструменти, які працюють. Перевірено на собі».Модератором сесії виступила адвокат, партнер АО «SK GROUP», Голова комітету ААУ з господарського права та процесу Юлія Курило.

  Міжнародний консультант з сервісу, CEO “Customer Service Consulting”, партнер консалтингової компанії TheDijulius Group (USA) Анастасія Владичинська виступила з темою: «World-Class сервіс в адвокатській компанії» та розповіла про те, що наряду з якістю юридичних послух, які ми надаємо клієнтові, існує велика необхідність зосереджувати увагу також на якості сервісу, який ми так само маємо надавати клієнтові.

Власник виробничого підприємства і засновник навчального проекту «Академія Бізнесу» та Веб-студії “Studio Leon” Олег Бугай пояснив яким має бути сайт юридичної фірми, як він повинен виглядати, звернув увагу на помилки, які часто застосовуються при оформленні сайту юридичної фірми.

Заступник головного редактора газети «Закон і Бізнес» Валентин Богунов розкриваючи секрети взаємодії зі ЗМІ, а саме, як не платити за PR та присутність у інформаційному просторі, навів три фактори за якими ваша новина може з’явитися на сайті або потрапити у друковане видання спеціалізованих ЗМІ безкоштовно, а саме: бренд; тема; якість тексту.  В першу чергу необхідно розуміти, що стаття повина бути цікава читачам. Пан Валентин надав декілька рекомендацій. Відмітив, що «якщо у Вас ще не має гучного ім’я, необхідно якомога швидше реагувати на зміни в законодавстві, надаючи свої коментарі редакції».(Презентація)

 PR-фахівец, керівник маркетингового агентства “Lipsky Marketing Group” Олександр Липський виступив з темою доповіді: «PR інструменти для просування та підвищення іміджу адвоката/юридичної фірми». «Якщо ви бажаєте витягти свою компанію з маленьким бюджетом, то ви повинні стати «Стівом Джобсом»». Тобто, брендом своєї компанії – публічним, активним адвокатом, який буде цікавий як ЗМІ, так і юридичній спільноті. На погляд пана Олександра, керівник має приймати активну участь і прикладати максимум зусиль у просуванні та підвищенні іміджу. Усі інструменти маркетингу вимагають системності на повній самовіддачі. Розповів, чому важливо задавати стандарти роботи у своїй компанії та як ефективно використовувати соціальні мережі для PR просування і маркетингу. (Презентація)

Завершив другу сесію керівник відділу по роботі з клієнтами SEO-Studio Артур Щербак, з темою: «Просування юридичних послуг в Інтернеті». У своєму виступі доповідач розказав, як правильно шукати клієнтів в Інтернеті, які є помилки у просуванні сайту, як покращити пошукову оптимізацію сайту, що важливо знати відносно контекстної реклами, як елементу просування. (Презентація)

Третя сесія форуму була присвячена темі: «Організації адвокатської діяльності – невикористані ресурси і можливості».

Модераторами третьої сесії виступили: керуючий партнер ЮК «Правозахист Україна» Герман Тасліцький (зал 1) та Михайло Гончарук, партнер АО «Правова група «Домініон» (зал 2).

Партнер АО «ФОРТІС» Віталій Коростенський виступив з темою: «Техніки розрахунку вартості юридичних послуг». Доповідач навів фактори, які повинні братися до уваги при визначенні обґрунтованого розміру гонорару адвоката, такі як: обсяг і час роботи, який потрібен для належного виконання доручення; ступінь складності кожної справи; новизна правових питань; необхідність виїзду у відрядження та ін. Розповів про особливості таких видів гонорарів, як: погодинна ставка; гонорар у вигляді загальної фіксованої суми (так званий «твердий гонорар»); прейскурант на певні послуги; умовний гонорар.

Сертифікований бізнес-тренер, інструктор і консультант бізнес студії «Bogush Time» Юлія Бойко розповіла про те, як необіхдно керувати часом та досягати своєї мети. Наголосила на важливості візуалізації завдань, тобто ведення списків задач, мати щоденники, або планувальники; тайм калькуляції; оцінювання просування до своїх цілей та надихатися ними та ін. "Фокус на цілях тримати потрібно кожен день". (Презентація)

Директор українського та білоруського офісів «1С-Битрикс» Дмитро Суслов розказав адвокатам про те що таке «Хмарний сервіс» - віртуальний офіс, як він може допомогти оптимізувати бізнес-процеси. Хмарний сервіс надає прекрасні можливості керувати компанією, слідкувати за усіма процесами, контролювати плани співробітників – і це все на одному ресурсі. До віртуального офісу співробітник має доступ навіть у будь-якій частині світу. Доповідач наголосив на безпеці віртуального офісу та його мобільності. (Презентація)

Олег Демчик, президент та засновник Клубу професійних переговірників розповів про нюансі ведення переговорів. Була розглянута технологія SPIN, яка допомагає клієнту побачити свої проблеми і усвідомити потребу в покупці послуги саме у Вас. Спочатку треба задати клієнту питання, що стосуються інсуючої ситуації,потім спрямовані на виявлення проблем клієнта, які можливо вирішити за допомогою вашої послуги,і наприкінці - питання, що дозволяють клієнту прийняти правильне рішення цієї проблеми, а саме - придбання Вашої послуги. (Презентація)

Артем Афян, адвокат, керуючий партнер адвокатського об'єднання «Юскутум» розповів про свій досвід розробки та результати використання мобільного додатку juscutum legal alarm, як це вплинуло на збільшення клієнтської бази, спрощення та оперативність в наданні правової допомоги. (Презентація)

Наталія Дугінова, керівник відділу маркетингу ЮК «Правовий Альянс» поділилась з учасниками Форуму досвідом переходу компанії «Правовий Альянс» на віддалений доступ сервісу.На погляд Пані Наталії «світ без офісу» - це не майбутнє, це справжнє. Головне при переході на віддалений доступ - контроль та облік, наявність системи оцінки персоналу, яка залежить від продуктивності.Що дає такий перехід? Ефективне використовування офісу, зниження накладних витрат, підвищення ефективності роботи персоналу,поліпшення власного HR-бренду. (Презентація)

Четверта сесія форуму була присвячена темі: «Нове в роботі сучасного адвоката – йдемо в ногу з часом чи працюємо по-старому?».

Модераторами четвертої сесії виступили: адвокат, голова Комітету банківського права ААУ, керуючий партнер ЮК «Закон Перемоги», Член Громадської Ради при Міністерстві фінансів України, Сертифікований бізнес-медіатор Марина Саєнко (зал 1) та Олена Павлова, адвокат, керуючий партнер ПГ «Павлова і Партнери»,член Правління Асоціації Адвокатів України (зал 2).

Розпочав четверту сесію Віце-президент Австрійської федеральної палати адвокатів Йозеф Вайксельбаум з доповіддю за темами: «Медіація у адвокатській діяльності» та «Отримання доступу до професії для адвокатів з України». Зауважив, що федеральний закон «Положення про адвокатура» визначає умови, які треба виконати щоб отримати дозвіл на здійснення  адвокатської діяльності в Австрії. Передумовою, отримання дозволу, є наявність громадянства Австрії, або громадянство однієї з держав-членів ЄС, або європейського економічного простору, або громадянство країн швейцарської конфедерації.  Доповідач відзначив основні критерії отримання дозволу, а саме: наявність повної дієздатності; вищої юридичної освіти; 5 років юридичного стажу, 3 з яких у адвокатській конторі під наглядом професійних адвокатів; далі потрібно скласти іспит та укласти Договір страхування професійної діяльності адвоката (400 000 Евро мінімальна сума страхування).

Кандидат юридичних наук, керівник та викладач Українського Центру Медіації Києво-Могилянської Бізнес Школи Галина Єрьоменко виступила з темою: «Адвокати та медіатори: чи можлива співпраця?». «Людям необхідно надати можливість обирати свої власні рішення щодо ситуації та проблеми, яка склалася. Успіх медіації будується на тому, що в процесі можуть брати участь будь які люди, які зацікавлені у результаті процесу», - зазначила пані Галина. Три умови на яких будується успіх медіації: гарно побудований процес, якому треба слідувати; робота з інтересами; робота з запитаннями, що допомагає людям усвідомити те, про що вони ще не думали. (Презентація)

Олексій Кравченко, керуючий партнер юридичної фірми «Профіт-Консул», власник американської Консалтингової компанії «WRK-Consult» та засновник «Школи юридичного маркетигу» звернув увагу на те, що не тільки по рекомендаціям можуть прийти нові клієнти.Є ті, кому необхідно купити послугу тут і зараз. Саме для таких клієнтів треба розробліяти лендінг-пейдж - сторінку, яка допомогає отримати контакти потенціального клієнта для подальшого спілкування.Необхідно бути активним в соц.мережах, вести облік груп. в якиї Ви перебуваєте і робити там пости.Іноді для розміщення інформації в деяких групах необхідно налагодити відносини з модератором групи і навіть заплатити якусь суму. На погляд Олексія, необхідно регулярно перевіряти свою телефонну книжку, спілкуватись з клієнтами, самим призначати зустрічі. (Презентація)

Доктор економічних наук, професор, ректор Міжнародного інституту бізнесу, Член Громадської Ради при Міністерстві фінансів України, сертифікований бізнес-медіатор Олександр Савченко у своєму виступі розкрив можливості, яки дає освіта МБА, як і де її краще отримати.

Бахуринський Віталій, адвокат, юрист консалтингової групи «SAFIR», провідний спеціаліст апарата Міністерства юстиції України розповів про страхування адвокатської діяльності, існуюче законодавство, розробки своєї компанії у цій сфері та можливості впровадження.

Форум видався досить специфічним завдяки участі представників неюридичної сфери. Безумовно це надало «новий подих» для розвитку бізнесу, можливість подивитись на існуючі можливості під іншим кутом, поспілкуватись юристам з представниками інших сфер та отримати ії рекомендації.

Асоціація адвокатів України висловлює подяку:

Всім учасникам, доповідачам, модераторам.

Генеральним партнерам:

Веб-студії «Studio Leon», АО «ФОРТІС», консалтинговій групі «SAFIR», АО «Смирнов, Тарасевич та партнери», АО «Правова група «Домініон», «Школі юридичного маркетигу».

Партнерам сесій:

юридичній компанії «Дмитрієва та Партнери», юридичній компанії «Правовий Альянс», АО «SK GROUP», .юридичній компанії «Закон Перемоги», правовій групі «Павлова і Партнери», юридичній компанії «Правозахист Україна».

Інформаційним партнерам:

Генеральному інформаційно-правовому партнеру «ЛІГА:ЗАКОН», Ексклюзивному Інтернет – партнеру «ЮРЛИГА», Аналітичному медіа - партнеру журналу «Юрист&Закон», Генеральному медіа - партнеру - Всеукраїнському щотижневому професійному юридичному виданню «Юридична газета»; медіа-партнеру – газеті «Закон і Бізнес», інформаційним партнерам: газеті «Юридична практика», газеті «Поради юриста», газеті «Правовий тиждень», журналу «Адвокат», виданню «Компаньйон», Європейській Бізнес Асоціації, Правовому виданню «Юридичний журнал», журналу «Адвокат Бухгалтера», видавничій організації «Юстініан», видавничій організації «Юрінком інтер», порталам: «Pravotoday», «Legalans», «Freelawyer», державному підприємству «Українська правова інформація», мобільній правовій системі «Iplex», «Центру навчальної літератури», Українському Центру Медіації, Координаційному центру з надання правової допомоги.

З програмою заходу можна ознайомитись тут

Фотозвіт

Будемо раді бачити Вас на наступних заходах ААУ!

Повернення до списку


 
ГЕНЕРАЛЬНІ ПАРТНЕРИ



ПАРТНЕРИ КОМІТЕТІВ



ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ